tinta pena dariku

selamat datang....

hati bisa mengerti apa yang dibicarakan oleh jiwa....

Sunday, November 6, 2011

bolehkah??

bby Bolehkah?
kau memaafkan aku?
aku tiada jawapan itu..
jika itu bisa membahagiakanmu aku mohon maaf..
bisakah kau memaafkanku?
kerana aku sedang cuba untuk terima keadaan ini..
maafkan aku.
andai aku berahsia
bukan aku tak mahu bicara
tapi aku tak tahu apa yang hendak dicerita..
biar keadaan reda
aku tak bisa bicara
kerana segalanya soal jiwa..
Bolehkah kau memaafkan aku?
bukan aku ingin ingkar..
tp aku seakan tersiksa..
biar zahirku meronta
janji hatiku tak lagi luka..
luka yang tiada punca..
salahkah aku meluahkan dengan tangisan ini??
sekali lagi bolehkah aku dimaafi..
kerana aku tak bisa bicara lagi..
biar aku sendiri mengubati hati...

No comments:

Post a Comment